ترخون خشک، یکی از انواع ادویه‌های محبوب و متداول در آشپزی است. ترخون، یک گیاه علفی است که برگ‌های آن به صورت خشک شده به عنوان ادویه در آشپزی استفاده می‌شود. این گیاه در مناطق گرم و خشک جنوب آوروپا، آسیا و آمریکای شمالی رشد می‌کند. ترخون خشک دارای طعم تلخ و مطبوعی است که به علت عطر و طعم خوبش به سبب استفاده وسیع از آن در غذاهای فرانسوی، آمریکایی و مدیترانه‌ای، معروف شده است. این ادویه به خوبی با ماهی، مرغ، گوشت قرمز، سبزیجات و سالادها همخوانی دارد و در تهیه مختلف غذاها از جمله پیتزا، آبگوشت، مرغ

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت هر کیلو ترخون خشک | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


ترخون خشک، یکی از انواع ادویه‌های محبوب و متداول در آشپزی است. ترخون، یک گیاه علفی است که برگ‌های آن به صورت خشک شده به عنوان ادویه در آشپزی استفاده می‌شود. این گیاه در مناطق گرم و خشک جنوب آوروپا، آسیا و آمریکای شمالی رشد می‌کند.  ترخون خشک دارای طعم تلخ و مطبوعی است که به علت عطر و طعم خوبش به سبب استفاده وسیع از آن در غذاهای فرانسوی، آمریکایی و مدیترانه‌ای، معروف شده است. این ادویه به خوبی با ماهی، مرغ، گوشت قرمز، سبزیجات و سالادها همخوانی دارد و در تهیه مختلف غذاها از جمله پیتزا، آبگوشت، مرغ

قیمت هر کیلو ترخون خشک | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



بسته به كيفيت و ميزان ترخون خشك، قيمت آن متفاوت است. با اين حال، مي‌توان به طور ميانگين قيمت ترخون خشك در بازارهاي مختلف بين ۵۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ تومان براي هر ۱۰۰ گرم آن معادل يك بسته معمولي اشاره كرد.

قيمت هر كيلو ترخون خشك | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت هر كيلو پونه خشك-قيمت عمده ترخون-قيمت شويد خشك خانگي ۱۴۰۰-ترخون خشك در غذا-قيمت ترخون تازه خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت هر كيلو ترخون خشك را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت هر كيلو ترخون خشك | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت هر كيلو ترخون خشك در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت هر كيلو پونه خشك-قيمت عمده ترخون-قيمت شويد خشك خانگي ۱۴۰۰-ترخون خشك در غذا-قيمت ترخون تازه با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت هر كيلو ترخون خشك را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت هر كيلو ترخون خشك | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت هر كيلو ترخون خشك و قيمت هر كيلو پونه خشك-قيمت عمده ترخون-قيمت شويد خشك خانگي ۱۴۰۰-ترخون خشك در غذا-قيمت ترخون تازه كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت هر كيلو ترخون خشك | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

خواص ترخون و فوايد دارويي و درماني اين گياه
ترخون ، با نام Estragon نيز شناخته مي شود ، گياهي چند ساله است كه بومي اوراسيا و مناطق شمالي آمريكاي شمالي مي باشد. اين گياه كه مي تواند چهار تا شش پا قد داشته باشد و مي تواند به سرعت از طريق ريشه هاي ريزوم گسترش يابد. ترخون مزاياي سلامتي بسياري دارد، از همه آنتي اكسيدان ها گرفته تا رشد عضلات و كمك به هضم. ترخون را مي توان در غذاهاي پخته شده و سس شده استفاده كرد يا در آب آن را دم كرد تا دم نوش آن تشكيل شود.
ترخون با راديكال آزاد در بدن مبارزه مي كند
برگ هاي ترخون حاوي آنتي اكسيدان است كه به مبارزه با راديكالهاي آزاد در بدن كمك مي كند. آنتي اكسيدان ها بدن شما را از هرگونه بيماري محافظت مي كنند.
از رشد سلول هاي سرطاني جلوگيري مي كند
به دليل داشتن آنتي اكسيدان موجود در آن، برگهاي ترخون توانايي جلوگيري از رشد سلول هاي سرطاني را دارند. اين مي تواند از طريق مكانيسم مبارزه با راديكال هاي آزاد در بدن اتفاق بيفتد.
قلب خود را سالم نگه داريد
برگ ترخون مي تواند قلب شما را از بيماري هاي قلبي محافظت كند. اثر ضد التهابي آنتي اكسيدان آن رگ هاي شما را از هرگونه صدمه حفظ مي كند. برگ ترخون حاوي ماده معدني پتاسيم نيز هست كه نقش مهمي در تنظيم انقباض قلب دارد.
قند خون را در بيماران ديابتي كاهش مي دهد
برگ ترخون سرشار از فيبر غذايي است كه مي تواند كالري را در تمام اندام هاي بدن توزيع كند. اين مكانيسم مي تواند سطح قند خون را در بيماران ديابتي كاهش دهد.
از كم خوني جلوگيري مي كند
برگهاي ترخون حاوي ماده معدني آهن است كه براي تشكيل گلبولهاي قرمز حاوي هموگلوبين مهم است. همچنين از ويتامين C كه به جذب آهن كمك مي كند پشتيباني مي كند. اين باعث مي شود كه برگهاي ترخون بتواند از كم خوني جلوگيري كند.
از مخاط روده محافظت مي كند
روي موجود در برگهاي ترخون عملكرد مهمي براي محافظت از مخاط روده دارد. در صورت بروز خسارت هايي نظير اسهال، به ترميم مخاط روده كمك مي كند.
از گرفتگي عضلات جلوگيري مي كند.
برگهاي ترخون حاوي منيزيم به عنوان يك شل كننده عضله است و طبق آنچه در بخش تناسب اندام نمناك توضيح داديم اين ماده از بروز گرفتگي عضلات جلوگيري مي كند.
استخوان را سالم نگه مي دارد
برگهاي ترخون سرشار از كلسيم و فسفر است. اين مواد معدني براي تشكيل استخوان ضروري هستند و باعث حفظ استحكام استخوان مي شوند
سيستم ايمني بدنتان را تقويت مي كند
برگ ترخون سرشار از ويتامين C است كه به ساخت سيستم آنتي بادي كمك مي كند. اين سيستم ايمني بدن شما را براي مقابله با هر باكتري يا ويروس ممكن است تقويت مي كند.
تقويت دندان ها
كلسيم و فسفر موجود در برگهاي ترخون نيز مي تواند از طريق مكانيسم خاص آنها به تقويت دندان كمك كند.
كاهش علائم التهاب
آنتي اكسيدان موجود در برگ ترخون مكانيسم فعاليت التهاب را دارد. اين مي تواند علائم التهابي مانند تورم يا قرمزي در ناحيه التهاب را كاهش دهد. همچنين از نظر ميزان اسيد چرب امگا 3 كه خاصيت ضد التهابي دارد، پشتيباني مي شود.
چشم را سالم نگه مي دارد.
برگ ترخون سرشار از ويتامين A است كه باعث حفظ چشم سالم مي شود. اين ويتامين مي تواند تيز بيني بينايي شما را بهبود بخشد و چشمان شما را از بيماري هاي دژنراتيو، ضعيف كننده چشم مانند آب مرواريد محافظت كند.
به كاهش علائم نوروپاتي (آسيب عصبي) كمك مي كند
برگ ترخون حاوي ويتامين B12 است كه در عملكرد عصبي نقش دارد. اين ويتامين، نورون را از هرگونه صدمه محافظت مي كند و به كاهش علائم نوروپاتي مانند سوزن سوزن شدن يا بي حسي كمك مي كند.
به عنوان يك ادرارآور طبيعي عمل مي كند.
چنانچه خش سلامت نمناك هم پيش از اين گفته بود برگهاي ترخون به عنوان يك مدر و ادرارآور طبيعي عمل مي كند كه مي تواند محصول زايد را از بدن خارج كند. اين مكانيسم از طريق ادرار كردن اتفاق مي افتد، بنابراين تعادل آب را در بدن نيز حفظ مي كند.
درد دندان را كاهش مي دهد
برگهاي ترخون به دليل وجود اوژنول مي تواند باعث كاهش درد دندان شود. اين ماده در درد دندان اثر تسكين دهنده دارد. براي به دست آوردن اين فوايد سلامتي مي توانيد برگ هاي ترخون را بجويد يا آنها را به عنوان دم نوش گياهي بنوشيد.
علائم بي خوابي را كاهش مي دهد
برگ ترخون داراي اثر آرام بخش است كه مي تواند براي تسكين علائم بي خوابي استفاده شود.
به رفع اضطراب كمك مي كند.
اثر آرام بخش در برگهاي ترخون نيز توانايي تسكين اضطراب را دارد. اين باعث مي شود مغز شما از هرگونه فشار روحي آرام شود، بنابراين مي تواند علائم اضطراب را نيز كاهش دهد.
عملكرد شناختي را بهبود مي بخشد
ويتامين B6 موجود در برگهاي ترخون نقش مهمي در سيستم عصبي مركزي ايفا مي كند. از عملكرد مغز محافظت مي كند و عملكرد شناختي را بهبود مي بخشد. اگر اين گياه شگفت انگيز را مصرف كنيد، از زوال عقل دوري خواهيد كرد.
بوي بدن را كاهش مي دهد
همانطور كه در بالا توضيح داده شد، ترخون گياهي معطر است. اين گياه داراي اسانس است كه مي تواند به كاهش بوي بدن و مقابله با بوي بد دهان مانند استراگول، سينول، اكيمن و فلاندرن كمك كند. با اين گياه معطر مي توانيد بو زداي خود را تهيه كنيد.
به كاهش علائم بي اشتهايي كمك مي كند
برگ ترخون با ارسال سيگنال به مغز مي تواند اشتهاي شما را افزايش داده و اشتها را تحريك كند. براي كاهش علائم بي اشتهايي كه ممكن است رخ دهد مي توانيد برگ ترخون بخوريد.
عملكرد دستگاه گوارش را بهبود مي بخشد
برگ ترخون كبد را تحريك مي كند تا صفرا را ترشح كند. اين عمل به افزايش عملكرد دستگاه گوارش به طور طبيعي كمك مي كند و به كاهش مشكلات گوارشي مانند سوء هاضمه، معده ي ناراحت يا سندرم روده تحريك پذير كمك مي كند.
از ابتلا به بيماري ايسكميك قلب جلوگيري مي كند
در برگهاي ترخون يك ماده فيتوشيميايي وجود دارد كه مي تواند از تجمع رسوبات جلوگيري كند بنابراين انسداد و رسوب اتفاق نمي افتد. اين اقدام قلب را از بيماري ايسكميك محافظت مي كند.
از يبوست جلوگيري مي كند
فيبر غذايي موجود در برگهاي ترخون مي تواند به جلوگيري از يبوست كمك كند. اين فيبر به هضم غذا به خوبي كمك مي كند بنابراين به راحتي از بدن خارج مي شود.
براي ساختن توده عضلاني كمك مي كند
برگهاي ترخون با افزايش جذب كراتين به ساختن توده عضلاني كمك مي كند. اين جذب توسط جذب كربوهيدرات نيز پشتيباني مي شود.
سندرم قاعدگي زود رس را تسكين مي دهد
علاوه بر اين به عنوان درمان دندان درد، تركيب اوژنول موجود در برگهاي ترخون مي تواند ديسمنوره (درد قاعدگي) را كاهش دهد. همچنين توسط ماده معدني منيزيم كه مي تواند عضله را آرام كند پشتيباني مي شود.
اندام را سالم نگه مي دارد
برگهاي ترخون سرشار از پتاسيم است، يك ماده معدني مهم است كه مي تواند باعث حفظ سلامتي اندام هايي مانند قلب ، كبد و كليه شود.
سطح فشار خون طبيعي را حفظ مي كند
در برگهاي ترخون مواد فيتوشيميايي وجود دارد كه مي توانند با جلوگيري از تشكيل رسوب در عروق، سطح فشار خون طبيعي را حفظ كنند. همچنين اين ماده از عملكرد پتاسيم براي حفظ انقباض خوب قلب پشتيباني مي كند.
حالات استرس را تسكين مي دهد
به عنوان يك گياه معطر، از برگهاي ترخون به طور گسترده اي در جلسات آروماتراپي استفاده مي شود تا وضعيت استرس را تسكين داده و باعث ايجاد راحتي و آرامش شود.
به عنوان عامل سم زدايي عمل مي كند
برگ ترخون سرشار از ويتامين C و آنتي اكسيدان است كه مكانيسم سم زدايي سموم از بدن را دارند. شما مي توانيد با نوشيدن يك فنجان دم نوش برگ ترخون به طور مرتب هر روز صبح از اين مزاياي سلامتي برگ ترخون استفاده كنيد.
موهاي سالم را حفظ مي نمايد
عصاره برگ ترخون ثابت شده است كه مي تواند كيفيت مو را تقويت كند. مي توانيد از عصاره برگ ترخون به عنوان شامپوي طبيعي خود براي حفظ زيبايي و موهاي خود استفاده كنيد.
ممكن است باعث بهبود خواب و تنظيم الگوهاي خواب شود
خواب كافي با پيامدهاي بهداشتي ناخوشايند مرتبط بوده و مي تواند خطر ابتلا به بيماري هايي مانند ديابت نوع 2 و بيماري هاي قلبي را افزايش دهد.
تغيير در برنامه هاي كاري، سطح بالاي استرس يا سبك زندگي شلوغ ممكن است به كيفيت پايين خواب كمك كند.
قرصهاي خواب آور يا آرامبخش غالباً به عنوان كمك به خواب استفاده مي شوند اما ممكن است منجر به عوارضي از جمله افسردگي يا سوء مصرف مواد شوند.
ممكن است با كاهش سطح لپتين اشتها را افزايش دهد
از دست دادن اشتها به دلايل مختلفي از جمله سن، افسردگي يا شيمي درماني ممكن است رخ دهد. در صورت عدم درمان، مي تواند منجر به سوء تغذيه و كاهش كيفيت زندگي شود
عدم تعادل در هورمون هاي گرلين و لپتين نيز ممكن است باعث كاهش اشتها شود. اين هورمون ها براي تعادل انرژي بسيار مهم هستند.
گرلين يك هورمون گرسنگي محسوب مي شود، در حالي كه از لپتين به عنوان هورمون سيري ياد مي شود. وقتي سطح گرلين بالا مي رود، گرسنگي را القا مي كند. برعكس ، افزايش سطح لپتين باعث احساس پري و سيري و اشباع مي شود.
قيمت هر كيلو ترخون خشك | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت هر كيلو پونه خشك-قيمت عمده ترخون-قيمت شويد خشك خانگي ۱۴۰۰-ترخون خشك در غذا-قيمت ترخون تازه مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021  در ارتباط باشيد.

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 120 بازدید دیروز 326 بازدید کل 592071

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .